Меню
Ваш кошик

Медовий бізнес (бізнес на меді)

У цій статті ми поговоримо як організувати медовий бізнес, тут не йтиметься про організацію пасіки або продажу меду на ринку або експорті великих бочок з медом. Поговоримо, як організувати невеликий, але системний бізнес з продажу солодощів – таких, як мед та медові десерти.

Для кого підійде медовий бізнес?
Насамперед для креативних та активних людей, які хочуть розвивати власний бренд. На думку наших фахівців, без створення бренду медовий бізнес просто не можливий.
По-друге, загальна думка, що таким бізнесом можуть займатися лише виробники меду, пасічники. Але ця думка глибоко помилкова, як правило, самі пасічники й не можуть займатися таким бізнесом, оскільки виробництво меду на пасіці, це важка праця й просто не залишається час на роботу з організації бізнесу. Хоча є й винятки.
Перейдемо до опису створення солодкого бізнесу, розділимо його на кілька етапів та докладно опишемо кожен.

Етапи організації медового бізнесу:

1. Розробка медового продукту
Будь-який бізнес починається з аналізу ринку, Ви повинні проаналізувати конкурентів, що вони роблять та що продають. У якій тарі, з яким дизайном, за якими цінами? Результатом даного аналізу має стати розуміння та загальна концепція Вашого бізнесу, Ви повинні відрізнятись від конкурентів.
Далі визначаємося з тарою та шукаємо постачальників, скло, пластик, обсяг тари.
Розробка рецептів майбутніх солодких продуктів, це можуть бути різноманітні десерти – мед з горіхами, спеціями, насінням, сухофруктами, а також якісь подарункові набори тощо. Ви можете розробити рецепти Ваших продуктів самостійно або за допомогою спеціалістів нашої компанії.
Розробка унікальних дизайнів пакування та етикетки – це найкреативніший етап, оскільки від цього залежить майбутнє Вашого бізнесу. Ви звичайно повинні придумати повністю концепцію Ваших дизайнів самостійно й розробити технічне завдання для дизайнера, який реалізує Ваш задум та підготує Вам макети етикеток. Дизайнер компанії ЕКО-МедОК може допомогти Вам у реалізації Ваших ідей.
Розробка та реєстрація технічних умов на Ваші продукти. Ви можете розробити свої технічні умови або взяти в оренду в нашій компанії.
І так що ми отримали за результатами першого етапу роботи:
- розуміння ринку меду Вашого регіону.
- Розроблені на папері рецепти медових продуктів.
- Пробні зразки усієї лінійки Вашої продукції.
- Розроблені чи орендовані технічні умови на Вашу продукцію.

2. Організація виробництва бізнесу на меді
Серійне виробництво Вашої продукції, складний та витратний етап роботи, але тут є кілька варіантів його реалізації.
Варіант 1 – створення власного виробництва
Оренда чи купівля приміщення під виробництва – не забуваємо, що приміщення має відповідати всім санітарним вимогам, оскільки є харчовим виробництвом.
Закупівля технологічного обладнання – лінії розливу меду, декристалізатори, мийки, сушки тощо.
Закупівля сировини – меду, банок, коробок, етикеток тощо.
Отримання всіх необхідних дозволів від держави.
Запуск виробництва – налагодження всього технологічного обладнання, випуск першої партії Вашого солодкого продукту.

Варіант 2 – розміщення Вашого замовлення на виробничих потужностях ЕКО-МедОК.
Ви можете розмістити Ваше замовлення вже на існуючих потужностях компанії ЕКО-МедОК, Вам не доведеться організовувати своє виробництво, що мінімізує витрати на старті Вашого медового бізнесу. Як це працює?
Наше виробництво здатне виготовляти продукцію у скляній та пластиковій тарі вагою від 50 грамів до 1,5 кг. А також ми єдині на ринку України, хто може виготовляти маленькі стіки меду (у вигляді трубочок) по 10 грамів.
Визначаємось з обсягом першої партії Вашого медового продукту, укладаємо договір.
Ви привозите нам сировину мед, горіхи тощо – звичайно, якщо вона у Вас є, ми можемо використовувати власну сировину й виготовити Ваші продукти за Вашими рецептами. Вам не доведеться шукати мед та горіхи, возити його до нас.
Закупляєте та привозите нам тару, чи використовуєте ту, яка є у нас.
Ви друкуєте та передаєте нам Ваші етикетки.
І вже за кілька днів, приїжджайте забирати першу партію Вашого солодкого продукту.

3. Продажі
Найскладніший етап бізнесу, без якого будь-який бізнес просто не може існувати. Тільки на цьому етапі можна зрозуміти працює Ваш медовий бізнес чи ні. Виявляти креативність на цьому етапі дуже важливо.
Де можна продавати мед? Ну, звичайно ж Інтернет – соціальні мережі, свій сайт, маркетплейси, тощо. Також виставки, ярмарки, невеликі продуктові магазини або локальні та національні торговельні мережі. Організація своєї точки продажу.
Радити Вам тут не наше завдання, оскільки можливостей багато, та їх потрібно тестувати та шукати. Українці їдять мед, а отже й ринок реалізації меду також є. Також не забуватимемо про інші країни для реалізації Вашого солодкого продукту.

Резюме. Скажіть, стаття про бізнес на меді, але немає жодної цифри. Правильно цифр немає, оскільки медовий бізнес дуже багатогранний та індивідуальний, можливостей тут багато. Ми намагалися описати загальну концепцію організації медового бізнесу, а за цифрами рахуйте самі або дзвоніть до компанії ЕКО-МедОК та ми допоможемо Вам у Вашому медовому бізнесі.