Меню
Ваш кошик

Що робити для підвищення продажів та лояльності клієнтів?

У Вас маленький інтернет- або офф-лайн магазин у якомусь місті? Одним із найпростіших способів підвищення лояльності клієнтів та, як наслідок, збільшення продажів є надання кожному покупцю невеликого подарунка. Крім того, такий спосіб підвищить довіру до Вашого магазину, залишить приємне враження у клієнта та однозначно збільшить ймовірність повторної покупки. А як ми всі знаємо, вартість залучення нового клієнта набагато дорожча, ніж вже лояльного.

Який має бути цей маленький подарунок для Ваших клієнтів?
1. Несподіваний – подарунок має створювати так званий "ВАУ" ефект у клієнта;
2. Корисний – подарунок повинен виконати будь-яку корисну функцію (наприклад: бути їстівним, використаним тощо). Даруючи нікому не потрібні дрібнички, Ви не здивуєте та не потішите Вашого клієнта, він просто не помітить такий подарунок;
3. Гарний – зовнішній вигляд подарунка має тішити око Вашого клієнта;
4. Смачний – на думку наших спеціалістів, смачний подарунок – це ідеальне рішення.

Наведемо кілька практичних прикладів:
– У Вас невеликий інтернет-магазин з продажу косметики. Як здивувати клієнта? До кожного проданого товару Ви можете вкладати маленьку баночку або стік меду. Такий подарунок викличе у клієнта приємне враження та точно не дасть забути про Ваш інтернет-магазин.
- Ви власник магазину з продажу мобільних телефонів чи побутової техніки. Конкуренція в цій галузі дуже велика й Вам 100% потрібно чимось виділитися та передбачити очікування клієнтів. Купуючи товар на касі, Ви можете дарувати кожному клієнту приємний й солодкий подарунок банку меду з горіхами або сухофруктами. Це точно здивує Вашого клієнта та зробить його придбання святом. Імовірність того, що клієнт повернеться за другою покупкою до Вашого магазину, значно збільшується.
– У Вас кав'ярня. Подаруйте клієнтам маленький стік з медом, підсолодіть їм життя.
- Ви працюєте у фінансовому секторі з кредитами чи депозитами. Конкуренція на ринку мікрокредитування дуже велика. Але як же залучити нових чи скоріше утримати постійних клієнтів? Відповідь – Акція «Солодкий кредит» або «Солодкий депозит». Подаруйте набір меду кожному клієнту.

Скільки ж має коштувати такий подарунок та скільки бізнесу витрачати грошей на такі рекламні акції?
Основне питання будь-якого бізнесу це: "Скільки ж витратити грошей на такі рекламні акції?". Вартість залучення нового клієнта у різних бізнесах становить від 10 до 40% обороту компанії. Утримання старих клієнтів є набагато дешевшим й може становити до 15% від загального обороту. Виходячи з цих цифр витрати на подарунки повинні становити не більше 1% вартості продаваного Вами товару. Основною та важливою умовою є сталість у проведенні таких компаній.

Компанія «ЕКО-МедОК» пропонує безліч корисних та креативних подарунків для Ваших клієнтів. У нашому асортименті Ви можете знайти як маленькі подарунки у вигляді стіків з медом, баночки меду з горіхами або сухофруктами, так й подарунки середніх та великих розмірів у вигляді наборів з медом. Ми також готові розробити для Вас індивідуальний подарунок за Вашим бажанням, який ідеально підійде для Вашого бізнесу.